ens emparanoiem molt!!
ahir ho vaig fer amb el meu novio, varem utilitzar condó, però quan se'l anava a treure va notar que alguna cosa estava mullant el condó, no sabem si era el meu moc vaginal o semen seu, varem fer la prova amb aigua per sebre si estava romput, i no en sortia, pero tot i aixi esteim preocupadíssims per si m'he quedat embarassada o no.. si s'hagués romput no sé si em podria quedar embarassada o no, perque la regla en teoria m'ha de venir d'aqui dues setmanes, les setmanes mes fèrtils són dues setmanes abans o despres de la regla?
siusplau ajudau-me
IESP

Hola Lithium!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Ja vau comprovar si el preservatiu estava trencat o no, de manera que no us heu de preocupar gens!
És normal que quan un comença a tenir relacions sexuals amb penetració, estigui molt amoinat pels possibles riscos, però si seguiu sent així de responsables amb el preservatiu, no cal donar-hi més voltes! :) Segurament estava humit pel teu fluxe vaginal, com tu dius.
Els dies més fèrtils per una noia són els que cauen als 15 dies d'haver-la tingut. Per exemple, si la regla baixa el dia 1, els dies més fèrtils són el 14, el 15 i el 16. Tot i que hem de recordar que una noia és fèrtil cada dia del mes, d'acord?
Espero haver-te pogut ajudar!
Una abraçada,
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat