Professora
Hola! gràcies per contestar les preguntes i ajudar als adolescents com feu!
Volia comentar una situació que em te preocupat de certa manera,
l'any passat, vaig fer la selectivitat, i per a fer l'examen de llatí, jo era l únic de l'escola, el que vol dir que les classes per preparar la sele eren classes particulars entre jo i el professor. El problema, ve d'aqui, ja que va haver de venir una professora de substitució, la que tenia 24 anys..i era aparentment molt atractiva..m'atreia força, i sincerament, anava a les classes per poder estar amb ella a soles. Un dia ella em va somriure molt..i bueno jo..li vaig dir que anava perdut i que si podiem quedar un dia a fer classes a casa seva. Ella va accedir, i alla..doncs vam passar una bona estona entre els dos, on vam anar de menys a mes..arribant a practicar el sexe. des de llavors, vam intentar fer com si res, pero a mi m'es impossible, i inclus ara seguim parlant i expresasnt el desig d'estar junts..i no se que fer, ja que es mes gran..i al cap i a la fi va començar tot amb una relacio professora-alumne
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
La veritat és que la relació que expliques és d'aquelles que no està permesa, ja que un professor/a no pot tenir relacions sexuals amb un alumne! Entenc que la diferència d'edat no era gaire gran (uns 6 anys?), i per això costava més mantenir-vos en els vostres rols, però el que està clar és que ella no hauria d'haver fet aquest pas.
Ara que ja no estàs a l'escola i ets major d'edat, pots fer el que TU vulguis i desitgis. Si consideres que la vostra relació podria continuar, per què no ho parles amb ella? Se que no és fàcil, però si t'agrada tant, potser és moment de ser valent i expressar el que sents!
Espero haver-te pogut ajudar!
Una abraçada,
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat