que i tinc?
hola adolescents! Primer de tot gràcies per fer aquest consultori, tinc moltes preguntes picants.
tinc un problema i es que quan el meu novio quan me la fica em surt un bony i sem posa molt vermell, ames ames tinc 16 anys i encara no m'han crescut els pits i el meu novio es queixa.
He de trencar amb ell?
moltissimes gracies <3
IESP

Hola Lovers'12!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
- En sap greu, però no se a què et refereixes amb que et "surt un bony" després de tenir penetració. Podria ser que sigui perquè els teus genitals s'inflen una mica després de tenir relacions? Això seria completament normal, ja que les noies també entrem en erecció (diferent a la dels nois, és clar) i poden semblar molt diferents abans i després del sexe.
- Si el teu xicot està amb tu, ha de ser per la teva personalitat i pel que li aportes, no pas pel tamany dels teus pits. No triem el nostre cos, ni nigú te dret a fer-nos sentir malament amb ell... Segur que ell també té parts que no li agraden o que tu preferiries d'una altra manera, però això no vol dir que el deixis d'estimar. El que ha de fer és el contrari: fer-te sentir estupenda amb el cos que tens! :)
Espero haver-te pogut ajudar!
Una abraçada,
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat