tres dubtes!
Hola! Moltes gracies per tenir aquest consultori. Tinc varies preguntes sense saber la resposta, em podries ajudar?
1- quan et posen els dits, q has de fer per arribar a l'orgasme?
2- si li fas una palla a la teva parella i t'embruts la ma d'una mica de semen i et neteges amb un tovallo, es suficient? O sigui, ja se q es mes net i fiable amb aigua i sabo pero si en aquell moment encara no estem, i continuem doncs no es possible q de la ma podin passar a la vagina no( suposant q abans t'has aixugat la ma amb un tovallo)??
3- si has fet l'amor amb la teva parella pero sempre heu hagut de parar perq et feia molt de mal, i heu fet dits i ha cabut tot el dit index (en teoria no tinc trencada la capa de l'himen ) si m'ha cabut tot el dit es que ja la tinc trencada?? O esta mes a dintre? Moltes gracies<3
IESP

Hola Coconutut!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la confiança!
Anem per parts:
1. La part per excel·lència per obtenir plaer es troba fora de la vagina. La funció del clítoris és precisament aquesta. Per tant, si t'introdueixes els dits amb una mà, amb l'altra mà pots acariciar-te la part externa o fer pressió amb un coixí, per exemple. D'aquesta manera et serà més fàcil aconseguir-ho.
2. Si et neteges bé la mà amb un tovalló, en principi no hi ha d'haver risc d'embaràs, tot i així, pots comprar-te unes tovalloletes i tenir-les a mà per poder seguir jugant sense riscos.
3. Nosaltres no podem dir-te si tens trencat o no l'himen. Això només pot respondre-t'ho un ginecòleg en el moment de l'exploració. Per tant, si sents molt de dolor mentre manteniu relacions amb penetració, et recomanem que facis una visita al ginecòleg perquè pugui valorar-ho.
Esperem haver respost als teus tres dubtes! ;)
Una abraçada!
Mariona Busto
www.consultajove.cat