dubtes :)
Hola! volia fer-te algunes qüestions.
Per començar, fa poc he tingut les meves primeres relacions sexuals amb la meva parella, ho hem intentat fer un parell de cops però em fa molt mal, és normal? durarà gaire, és a dir, me'n farà sempre?
Llavors volia demanar-te també si puc saber si tinc l'himen trencat, potser si no l'hi tinc és la causa del mal, no ho sé.
I per últim, també crec que no lubrico lu necessari, o poca estona, què puc fer perquè no em fagi tant mal?
Gràcies, petons.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En primer lloc, per a que hi hagi penetració tu has d'estar molt excitada, sinó hi pot aparèixer dolor i ja no t'ho passaràs bé.
Per lubricar bé has d'estar excitada i fer coses que t'excitin, sinó no produiràs lubricant suficient.
Pel que fa l'himen, ho pots veure tu mateixa amb un mirall o anant a un ginecòleg per a que t'ho miri. EL dolor pot venir d'aquí o dels pròpies nervis que tens alhora de tenir relacions sexuals amb penetració. Si estàs nerviosa el teu cos estarà tens, i al estar tens, els genitals també ho estaran.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat