No sé si fer-ho o no.
Hola, sóc una noia de 16 anys i tinc un problema. Abans de fer l'amor per primer cop és més recomanable que et posin els dits? És que hi ha molta gent que diu que és millor però n'hi ha d'altre que diu que no. Si quant et poses els dits disfrutes perquè quan et poses un tampó no?
Elena Crespi

Hola! com estàs? Moltes persones parlen de gaudir quan et poses els dits però segurament no parlen només d'introduir els dits dins de la vagina (cosa que fa que no gaires noies sentin res) sinó que quan es parla de fer els dits, també es parla d'acaronar el clítoris que és el que majoritàriament dóna plaer a una noia.
Jo abans que fer que algú et posi els dits, et demanaria si ho has provat tu mateixa...
També dir-te que és diferent introduir un dit (pell amb pell) que introduir un tampó (plàstic o cartró i cotó).
Gràcies!
Elena Crespi i Asensio - Fbk: elenacrespipsico