No he fet res de res
Hola tinc 13 anys i mai he sortit amb ningu ni me liat amb ningu ni me donat un peto ni res...
se que per exemple a catalunya hi han moltes mes noies amb la mateixa situació que jo, però no se es que ho vec super complicat de moment al pas que vaig donar me un peto amb algu o liarme amb algu o fins i tot sorti amb algu pero nose es una mica de desesperació per que a demes no es que fagi extraescolars i em relacioni amb mes nens de la meva edat ni res i a demes els del meu institut son molt infantils...no se ajuda algun consel.
Mercii adolescents!
IESP

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Gràcies per escriure'ns!
Com bé dius hi ha un munt de noies amb la mateixa edat que tu que tampoc han sortit mai amb cap noi, ni s'han embolicat amb ningú, i és completament normal. Com saps no hi ha una edat establerta ni obligatòria per haver-se de "liar" amb algú, a cada persona li arriba el seu moment, així que tranquil·la, no desesperis ni vulguis tenir pressa.
Si et ve de gust apuntar-te a alguna activitat extraescolar per conèixer nous amics i amigues, fantàstic! Ampliar el cercle d'amistats sempre és una bona opció i potser coneixes a algun noi que t'agradi! Busca alguna activitat que t'agradi i apunta-t'hi!
Encara que de moment ho vegis complicat, estigues tranquil·la que tard o d'hora trobaràs amb qui compartir aquest moment!
Una abraçada ben forta i gràcies per utilitzar el consultori!
Mariona Busto
www.consultajove.cat