RETRESSAR REGLA
Mira daki a uns dies m'en vai de vitge amb linsti i volia preguntar aiam si ia un remei per reterdar la regla i si mels podries explikar una mica...
MERSIP
IESP

Hola Aina!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
De forma natural no existeix cap remei científicament demostrat que ajudi a retardar la regla. L’única manera que existeix per regular-la (que no vol dir endarrerir-la) és a través dels anticonceptius hormonals que sempre han de ser receptats per un metge.
Que et coincideixi la regla amb el viatge de l'insti no hauria de ser un impediment perquè t'ho puguis passar bé. Si en el teu cas tens moltes molèsties quan et ve, el millor que pots fer és fer una visita al metge perquè pugui donar-te un cop de mà!
Una abraçada ben forta i que vagi molt bé el viatge! :)
Mariona Busto
www.consultajove.cat