Pits super petits!!! AJUDA
Estic molt preocupada i acomplexada. Tinc 16 anys i aquest any faré els 17, i tinc uns pits de nena de 10 anys. No tenen ni forma de pit normal de lo petits que són, i a penes omplo la talla 80b. No m'hauria falta ni utilitzar sostenidor. Em va venir la regla fa ja més de 3 anys i ja fa dos anys que no creixo, osigui que en teoria ja hauria d'estar desenvolupada, com casi totes les noies de la meva edat. Encara ho entendria si a la meva familia les dones tinguéssin els pits petits, però és tot lo contrari!! La meva mare té una 95 i les meves avies tenen una 100. Les meves tietes també tenen molt de pit; no hi ha cap noia a la meva familia amb pits petits, i a totes els hi van créixer els pits al llarg dels 13-14 anys. Ja sé que tots ens hem d'agradar tal com som i tot això, pero ja estic farta de que cap sostenidor em vagi be, i de lo malament que ho passo quan vaig a comprar-me banyadors i tots em van grans. A vegades he pensat que és pel meu pes (m'ho diu la meva mare). Faig 1,56 i peso 43 kg, sóc bastant prima; pero despres veig a noies mes primes que jo amb més pit i llavors se que no és aquesta la raó. La meva alimentació és correcte, menjo 5 vegades al dia i mai em quedo amb gana, a més faig esport cada dia. Quina pot ser la causa de què no tingui pits? Em poden arribar a créixer una mica més?
IESP

Hola Maricasa!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la confiança!
Malauradament nosaltres no podem saber quina és la causa de que tinguis poc pit. Que a la teva família totes les dones tinguin molt pit no vol dir que automàticament tu n'hagis de tenir, pensa que intervenen molts factors.
Comprenem la teva preocupació, però encara estàs en període de desenvolupament i encara podrien créixer una mica. De totes maneres, si això et genera molt malestar, el que nosaltres et recomanem és que facis una visita al metge, ja que ell podrà respondre tots els teus dubtes.
Una abraçada ben forta i molts ànims!
Mariona Busto
www.consultajove.cat