sexe
hola doncs tinc uns quants dubtes
el primer de tot es que cuan jo i el meu novio o estem intentant fer, se li baixa cuan s'ha de posar el condo que puc fer per que no passi???
Es el tercer cop que ho faig i quan me la introdueix sento com ganes de pixar es normal?
Ell dels cops que ho em fet sempre ha arribat a l'orgasme, ja se que la part que dona mes plaer en les noies es la de fora, pero llavors mai arrribare a l orgasme per que cuan s'introdueix el penis no s'estimula la part de fora ... Que fem?
Gràciees
IESP

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la confiança!
A vegades els nervis ens juguen una mala passada, provocant que el penis perdi l'erecció. Intenteu que el moment de posar el preservatiu formi part del joc, i si veieu que l'erecció perd fermesa, seguiu jugant fins que recuperi el to per poder posar el preservatiu sense problemes. No tingueu pressa! Recordeu posar-lo sempre abans de la penetració per evitar riscos i mals de cap ;)
Que sentis ganes de fer pipí és totalment normal. Pot ser que amb el penis pressioni la bufeta i tinguis aquesta sensació, però tranquil·la que no et faràs pipí. El que pots fer és anar al lavabo abans de començar.
Per últim, com bé expliques la part de fora és la que dóna més plaer a les noies, especialment el clítoris. El que podeu fer és buscar postures on hi hagi més fregament, per exemple amb la panxa d'ell, o bé podeu buscar la manera d'acariciar-te o estimular-te amb les mans mentre ell introdueix el penis, no és incompatible!
Esperem haver-te pogut ajudar una miqueta amb els teus dubtes!
Una abraçada ben forta!
Mariona Busto
www.consultajove.cat