holaa
holaa
Any: 2000
Comarca: Baix Llobregat
Data: 17/03/15 19:52
estudis
hola,
ho estic passant molt malament amb els estudis, al primer trimestre vaig suspendre 6, i al segon es venen unes notes semblants. Sóc un nen intel·ligent, però el que passa es que soc molt bago i no em dono compte del que estic perdent. Vaig a tercer d'ESO.
InterPersonal
InterPersonal
Data: 23/03/2015 21:33
Hola!

Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!

Si ets un noi intel·ligent tens les eines per treure't la mandra de sobre i esforçar-te per aconseguir aquells objectius que et proposis. El primer pas ja l'has fet, adonar-te de que alguna cosa estàs fent malament per treure les notes que estàs traient, i més important encara, has identificat el factor que ho provoca ("sóc molt bago"). Et recomanem que miris d'organitzar-te el temps millor, hi ha temps per tot, si et fas un pla de treball on tinguis clar què s'ha de fer en cada moment, evitaràs que la mandra t'arrossegui a no fer res. Pensa que la recomensa a mig-llarg termini serà millor, podràs gaudir de l'estiu sense preocupacions!

Vinga, ànims, que ja estàs a punt d'acabar el segon trimestre i et queda el tercer per demostrar-te que ets capaç de treure el curs net.

Una abraçada i bon estudi!


Mariona Busto
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.