PROBLEMA?
Bones:) Sóc una noia de 13 anys que fa 2n de la eso. Des de fa un parell d'anys he anat observan que em creixien els llavis vaginals menors. No li donava molta importancia, ja que savia que el meu cos s'estava desenvolupant, però ara, que entro a l'area de la sexualitat i tinc ganes d'experimentar, em tira enrere la meva vagina. Els llavis són llargs i sobresurten una mica,fet que de vegades m'icomoda. He anat investigan per internet i he vist que moltes noies estan en la meva situacció, algunes deien que així es la naturalesa i que no hauriem de preocupar-nos tant, que hi han nois que ho troben més maco, més exitant, d'altres deien que tenien que optar per cirugía.No he comentat això a la meva mare perquè no es que tinga molt bona relaciò amb ella, es a dir que no m'atrebeixo. Jo ho trobo antiestètic i tinc por al rebuij d'una futura parella. El que més em preocupa es que això pugui impedir la penetracció.
Aqui hos deixo el link d'una foto on em sento identificada:
https://www.google.es/search?q=llavis+vaginals+menors&biw=1366&bih=667&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=tWIIVYatF4S2UfGagMAB&ved=0CAYQ_AUoAQ&dpr=1#tbm=isch&q=labios+vaginales+menores&imgdii=0K_KyEdoO1lnVM%3A%3BJrUbmzPH9BL7-M%3B0K_KyEdoO1lnVM%3A&imgrc=0K_KyEdoO1lnVM%253A%3B62NkRXPvRae4bM%3Bhttp%253A%252F%252Fdepiel.com%252Fimg%252Fdummies%252FVag_1.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fdepiel.com%252Fvaginal.php%3B608%3B206
Espero que pugueu contestar pronte, Gràcies.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. No pateixis, de mides dels llavis vaginals n'hi ha moltes, però si realment tens els genitals com els de la imatge que ens adjuntes, més que l'estètica, el que t'ha d'importar és si molesta o no, si interfereix en la teva vida diària, si portar pantalons molesta, si les relacions sexuals et són dificultoses o impossibles, etc... aleshores sí que seria recomanable que parlessis amb un adult de confiança, el teu pare, la teva mare o un germà o germana gran per comentar-lis que voldries fer una consulta a un metge especialista, anar a un ginecòleg i comentar el que et passa, que ho veiés i valorés si és important una operació estètica.
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat