SEXE
Hola, a veure fa 5 mesos, la setmana que ve fara 6mesos que estic amb un noi. Jo tinc 16 anys i ell en te 20.
Sempre, des que vaig començar a sortir amb ell, mha semblat extrany pq ell te molta mes experiencia i es podria dir que es el meu primer novio.
Deia que no estava preparada per perdre la virginitat encara... Si ara mho preguntessiu diria que no, pero quan edtic amb ell en tinc ganes. Suposo q ell tb sols que a lo millor pq soc mes petita i aixi espera a que li digui.
De q vull perdre la virginitat amb ell em vg adonar laltre dia, quan ens vem quedar sols a casa i bueno...
El problema esta en la por. Em fa por qem faci mal i quan rll em comença a treure la roba no se ben b q fer... a part que he sentit a dir que fa mal i surt sang.
Em podrieu resoldre el dubte de si fa mal i surt sang i tambe guiarme una mica en com ferho i que fer plis?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. És completament normal que faci respecte, que provoqui neguit ja que és una situació nova.
Que ell tingui més experiència o no, no ha de ser massa rellevant, per ell també serà la primera vegada amb tu i també es posarà nerviós.
Què fer? Això és una decisió que has de prendre tu mateixa. Pel que fa a què fer en el moment en que ell et treu roba, poc a poc aniràs sentint-te més relaxada i còmode i començaràs a tenir més iniciativa, demana-li què li agrada, com li agrada que el masturbis, que t'ensenyi igual que tu li pots ensenyar què és el que t'agrada a tu. I poc a poc, aniràs estant més còmode i tranquil·la.
Pel mal i la sang, no et preocupis, el primer cop no sempre passa com desitjaríem, el fet que estiguis nerviosa afavoreix a que el teu cos estigui més tens i com més tens estigui, més tensió hi haurà en la zona dels genitals i més dolor pot provocar la penetració.
Jugueu i poc a poc aneu descobrint què us agrada a cadascun de vosaltres.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat