Problema :(
Hola:) Siusplau em podreieu contestar. Es una tonteria, pero jo n nessecito saber-ho.
Hi ha nois qe m'han demanat per liar-me pero jo els hi e dit que NO. Simplemt per que no se ben be que vol diir "liar-se". LLavors, el que nessecito, es: Em podeu dir que es fa quant dos persones es lien i tampoc me donat cap "morreo", com es fa o en que consisteixen aquestes dos coses. Mersii <3
Anissa Ouali

Hola Clàudietta!! gràcies per la teva consulta i no ha de ser pas una tonteria, ja que el teu és un dubte molt comú! Comú pel fet que no hi ha una definició exacte de "liar-se".
Liar-se pot anar des de fer-se petons, morreos (pot referir-se a petons més intensos, amb llengua), carícies o tocar zones més intimes, per sobre la roba, per dintre... com veus poden ser moltes coses, no han de estar totes, això depèn de cadascú.
No hi ha una manera de fer petons, de acariciar o tacar, la sexualitat és un aprenentatge i per tant fer petons també, per exemple.
és molt comú que hi hagi nervis, sobretot la primera vegada, per això és important no tenir pressa, anar mica en mica, i si un es sent molt perdut, pot parlar amb la persona que està i deixar-se guiar.
Espero haver-te ajudat una mica!
Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali