...
...
Any: 1999
Comarca: Bages
Data: 14/03/15 22:18
Siusplau responeu es molt urgent
hola, desde que vaig començar les classes d'angles m'ha agrada un noi més petit que jo i m'ha agradaria molt ser la seva novia. Jo tinc 15 i ell 13 ens portem dos anys però m'ha agrada amb bogeria i no se que puc fer per lligar amb ell, em podrieu donar alguns consells per comportarme quan estigui a prop seu. A mi m'ha agradaria lligar amb ell a la classe d'angles no quedan amb ell per anar a donar una volta la veritat. No se si llençarme jo aviam que fa o esperar necessito ajuda. Contesteume abans de dilluns siusplau. Els altres consultoris crec que no me'ls heu respos i necessito molta ajuda!!!!!!!!!!

Moltes gracies!
InterPersonal
InterPersonal
Data: 23/03/2015 19:20
Hola bonica!

Disculpa el retard, rebem moltes consultes i intentem contestar-les al més aviat possible.

Veig que tens l'objectiu molt clar i que saps molt bé el què sents per aquest noi, així que l'únic que et falta és apropar-t'hi. Tens una cosa a favor: tots dos compartiu les classes d'anglès! Aprofita-ho per demanar-li algun dubte que tinguis, què en pensa de les classes o de la professora.... i a partir d'aquí comença a interessar-te per les coses que fa i per com és. Així tu també tindràs oportunitat de veure si et continua agradant o no.

I llavors.... ja anireu veient com evoluciona ;)

Una abraçada!
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.