anonimajeje
anonimajeje
Any: 1998
Comarca: Garraf
Data: 14/03/15 20:26
atracció sexual?
Hola,explico;
el cas és que tinc un molt bon amic des de aquest any.Ell és molt carinyós en general amb totes,però entre nosaltres hi ha alguna cosa diferent, atracció física i sexual, sempre estem com tontejant, som de la mateixa colla i ens expliquem tot. Moltes vegades ens hem parlat una mica com deixant caure si podriem arribar a tenir algu... què faig? continuo així o ho parlo seriosament? es que cada vegada em molesta més tot el que fa..
gracies!
InterPersonal
InterPersonal
Data: 23/03/2015 19:25
Hola anònima!

Gràcies per escriure'ns! sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.

Sovint entre l'amistat, l'amor i l'atracció hi ha línies difuses i segurament vosaltres us trobeu en aquest punt. Abans de decidir què fas, pensa en si t'agrada aquesta situació i t'hi sents còmode. Si t'agrada aquest tonteig, i sents que estàs a gust amb ell, continua i disfruta!
Ara bé, si no estàs convençuda de fer aquest pas, o tens dubtes sobre si només és amistat o no.... jo et diria que millor paris i rumiïs bé quins passos vols seguir.

No hi ha cap guia per saber què has de fer. Jo et diria que seguissis els teus instints. Si et ve de gust continuar amb aquesta història, endavant! Però si un dels dos comença a sentir-se incòmode o malament.... llavors sí que caldrà parar i parlar-ne.

Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.