anomiiiiin
anomiiiiin
Any: 2000
Comarca: Barcelonès
Data: 14/03/15 16:11
ajuda sisplaau
hola :)
M'he començat ha fixar en un noi un any més gran que jo,m'agradaria parlar amb ell i que ens fessim amics però no se com fer-ho, sóc molt vergonyosa i no m'atrabeixo a anar allà i demanar-li el seu telèfon...ho he intentat pel facebook però no en té...que puc fer??
ajuuuda sisplaaaaaau
InterPersonal
InterPersonal
Data: 23/03/2015 20:02
Hola!

Està molt bé tenir els objectius clars! Si no t'atreveixes a presentar-te directament, pots intentar si el trobes per alguna altra xarxa social, com pot ser l'instragram. O sinó l'altre recurs és mirar si teniu algun amic en comú que et pugui fer de pont.

Si veus que res d'això t'ajuda a apropar-te a ell... Llavors t'hauràs de plantejar si et menges la vergonya i et presentes ;)

Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.