Urgent, depilació
Hola, sóc noia i em vull depilar "allà baix" per primera vegada ja que tinc nóvia i tenim pensat fer-ho aviat.
Jo vull, però he de depilar-me encara que sé que no és necessari, m'agrada més així
He llegit per adolescents.cat que es pot fer amb cera freda/calenta però;
1. Es pot fer a casa, jo sola? On compro la cera? Com es fa?
2. Si vaig a algun especialista, he d'anar amb la meva mare? Com dic que m'ho depilin? Em fa molta vergonya, m'ho hauran de veure?
Gràcies!
Anissa Ouali

Hola Cyrus!
Pel que fa a la depilació, una manera de fer-ho és amb una fulla d'afaitar (no fa mal, però els pèls surten després més durs) o amb bandes de cera (que arranquen el pèl i sí que fa més mal).
Ho pots fer a casa, però pot fer massa malt i les zones intimes són molt sensibles.
La millor opció és sempre anar a una persona especialitzada, ja que depilen molt bé (fins i tot generant menys mal). No tens perquè anar amb la teva mare, però ell et pot indicar alguna professional de confiança.
No has de tenir vergonya, pensa que estan molt acostumats, i quan t'ho facin segurament et donaran unes calcetes de paper (segons la zona que et vulguis depilar)
El com? allà t'explicaran com és fa i quines serien les millors opcions.
Un petonàs!!
Anissa Ouali, @AniOuali