Frustació
Hola, volia dir-vos que hi ha un tema que em preocupa bastant... y es que ahir vaig estar amb el meu noi a casa i doncs va sorgir masturbar-nos un al altre i el problema comença quan jo no vaig poder eyacular ni arribar-hi ni res... sempre em passa sigui amb qui sigui i no se si es un problema mèdic o alguna cosa... la veritat que soc un noi amb complexe i molt insegur de mi mateix i penso constantment en que potser no li agrado a l'altre persona o que potser si no hi arribo s'enfadara i em deixara i coses així i estic molt preocupat.
Gracies! Petons!
Anissa Ouali

Hola Er tete!
Per descartar un problema físic, és indispensable fer una revisió amb el metge, i fer 9una valoració per descartar-ho.
D'altra banda, et volia preguntar si quan et masturbes tu sol, passa el mateix?
Si és que no (generalment significa que no hi ha problema físic), i has de tenir en compte que sembla que aquests pensaments: "complexe i molt insegur de mi mateix i penso constantment en que potser no li agrado a l'altre persona o que potser si no hi arribo s’enfadarà i em deixarà i coses així" fan un curtcircuit impedint que l'excitació segueixi!
serà important treballar amb aquest pensaments negatius (per quin motiu ho penses), i començar a confiar més amb tu! la parella està amb tu perquè li agrades, t'estima i per tant LI AGRADES!
Parla amb la parella i veuràs que tot això que t'espanta no és així!
Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali