andrea99
andrea99
Any: 1999
Comarca: Tarragonès
Data: 13/03/15 19:48
Que faig?
Hola, fa mes d'un any que me pillat molt per un noi, he intentat oblidar-lo pero no he pogut perquè el vec cada dia ja que els meus pares son moolt amics dels seus y estic cada dia a casa seva o ell a casa meva i al veure'l tant em resulta imposible oblidar-lo. Ell i jo tenim una bona relació d'amics i me plantejat dir-li, pero se que segurament no li agrado i si li dic perdrem aquesta relacio d'amics que puc fer?

Un petó :*
Elena Crespi
Elena Crespi
Data: 24/03/2015 10:33
Hola Andrea99!

Estàs davant de dos camins i has de decidir quin vols seguir:

O li dius i t'arrisques a veure què et diu o intentes oblidar-lo.

Per intentar oblidar-lo hauries de buscar noves coses a fer, noves il·lusions, no encallar-te amb ell i prou. Buscar noves coses que et facin somriure i estar bé. Segur que en pots trobar alguna

Si li vols dir, has d'estar disposada a assumir els riscos i que ell et respongui que si o que no...

Molta sort!

Un petó!

Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.