8888888888888888
Bon dia, no sé com dir això però tinc un problema, fa 4 mesos que ho vaig deixar amb la meva parella i bueno vam quedar com amics, la cosa es que des de que ho vam deixar em anat quedant i mantinguent relacions sexuals i això no sé si és gaire bo ja que quan estem sols o parlem per whats ell és una persona diferent em tracta diferent però a la que està amb altres amics sóc la simple ex. Ara ha marxat uns quants mesos a fora i des de que ha marxat només hem parlat una vegada jo no el vull obrir perquè no vull ser pesada a més que també vull veure si realment sóc important per ell, molta gent em diu que jo per ell sóc molt important ( amics seus) però jo no ho veig així!!
Què faig?? ara que ha marxat aprofito per parlar amb altres nois i fer coses que ell estan aquí no he fet??
AJUUDAAA!!!!!
Anissa Ouali

Hola BBB!
Com has dit, heu trencat la relació, tot i que heu seguit quedat i tenint relacions, els dos ja havíeu decidit deixar la relació. Per això diuen que no és gaire bo.
Amb aquesta relació d'ex parella, però en la intimitat com a parella, crea molta confusió, ja que un dels dos pot tenir sentiments com quan hi havia la relació i sentir-se molt confós com et passa a tu.
desconec si algun cop heu parlat de la relació que esteu tenint, t'has preguntat que vols tu d'ell? vols saber si tu ets important per ell, però no deixes clar si vols tornar amb ell.
Primer, donat temps per aclarir-te, i l’ideal seria parlar amb ell amb claredat.
Conèixer a altres persones t'ajudarà a desconnectar una mica i fer la teva, però per poder seguir avançant, demanat que vols tu!
Una forta abraçada i gràcies per la teva consulta!
Anissa Ouali, @AniOuali