Sexe oral sense protecció
Bones! Amb la meva parella volem practicar sexe oral però sense protecció (condo, barra de latex...). Es possible fer-ho si ens fem proves per detectar les malaties? Si es així, com funciona tot plegat? Gràcies!
Anissa Ouali

Hola David!
El sexe oral és una de les principals vies per les infeccions de transmissió sexual. Per això és important utilitzar sempre protecció.
Si us feu proves per descartar que no hi ha cap infecció o malaltia (a més a més que els dos estigueu segurs de la fidelitat de l'un i l'altre), no hi hauria risc d'infeccions, si no s'utilitza protecció.
Per fer les proves, se li ha de dir directament al metge de capçalera, perquè faci les preguntes i proves d'infeccions adequades. Poden ser analítiques o d'altres, ja que pot haver-hi diferents per cada infecció.
Gràcies per la teva consulta! Un petonàs!
Anissa Ouali, @AniOuali