Nose que pensar
Hola :) mira fa un mes o aixi vaig tenir un somni erotic lesbic amb una noia que no conec de res, i ara n'he tingut un altre lesbic amb una noia diferent. Què vol dir aixo ? sóc lesbiana ? sóc bi ? Gracies :D
Anissa Ouali

Hola Gisela!
Quan parlem d'orientació sexual (homosexual, hetero o bisexualitat), hem de tenir en compte que nosaltres podem sentir excitació tant per persones del mateix sexe, com del contrari, i així no vol dir quina és la nostra orientació sexual.
Per exemple, els somnis que has tingut, no defineixen la teva orientació sexual, així que no vol dir que siguis lesbiana.
Has de saber que l’enamorament i el temps, si que ens ajuden a definir-la, així que has de tenir en compte que els sentiments no són normals o no, ja que tots són vàlids, així que abans d'atabalar-te, dóna’t temps per enamorar-te i veure si és de nois o noies.
No podem saber ni dir quina és la teva orientació, lesbi, bi... Els temps i l'enamorament anirà definint la teva orientació sexual!
Un petonàs!
Anissa Ouali, @AniOuali