Relacions sexuals
Hola bona tarda,
Amb el meu novio sempre que hem intentat fer l'acte sexual, quan s'acosta a mi és com si els músculs vaginals se'm contrauen i és impossible que ho puguem fer sinó em fa massa mal. Que em passa? Que haig de fer?
Anissa Ouali

Hola Albaruiz!
Sembla que la musculatura de la teva zona vaginal és posa en tensió, això no és gens estrany. Això pot ser per diversos motius, per exemple por al dolor, nervis, angoixa...
Per això és important anar a poc a poc.
Pots veure com funciona la teva musculatura en altres situacions, per exemple, utilitzant un tampó o introduint un dit (intenta fer-ho quan estiguis tranquil•la, relaxada...). Si en aquests situacions no hi ha problemes, en parella pots començar jugant amb els dits i veure si et sents a gust, no hi ha dolor, etc.
Si en aquestes situacions segueix apareixent molta tensió, fes una visita amb el ginecòleg/ga perquè faci una valoració i pugui orientar-te.
Un petonàs!
Anissa Ouali, @AniOuali