pasalvi
Tinc un dubte que em deixa les nits sense dormir. Si masturbu al meu novio i despres em fico els dits em puc quedar prenyada?
Anissa Ouali

Hola danones! aquest dubtes treuen la son, per això has de saber que:
Si hi ha masturbació cap a ell, és important la higiene i netejar las mans. En un principi, s’eixuga i netejat la mà, no ha d'haver perill. Les probabilitats d'embaràs serien molt baixes, ja que no queda res de semen als dits.
Si és així els risc d'embaràs no és tan baix. És important que quan ell ejaculi, no ho faci a prop dels teus genitals ni dins de la vagina si no s’utilitza el preservatiu!
PD: introduir els dits? las masturbació femenina no és introduir els dits, les zones més excitants i de més sensibilitat estan a la part exterior, per exemple al clítoris!
Espero que ara dormis més tranquil•la ;)! una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali