Anonimiti - El nen fa pudor i es maldeducat
Hola,
el que passa és que hi ha un nen a la meva classe que no es dutxa mai (1 cop al mes suposo pk apesta) jo no puc suportar la pudor que fa ja he estat a punt de dirli pero es molt maleducat i smpre pega a totom per qualsevol cosa, ha repetit curs i es marroqui (no es k sigui racista pero pk sempre han de ser aquests els k fan pudureta (no tots! ni an k son molt bona gent i es dutxen i respecten k la pudor no es agradable per ningu))
Tothom fa veure k es amic seu sols per lo de pegar i posarse amb totom!
NO el suporto mes ja ens vama anar a queixar a la tutora pero poc i va poder fer sempre li estan dientp pero el suda de tot.
JA NO PUC MES NECESITO DIRLI SISPLAU K ES DUTXI D'UNA P**A VEGADA I K FACI EL FAVOR DE COMPORTARSE QUE AL CAP I A LA FI ES UNA ESCOLA PER FAVOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tot i aixi li vull dir be pero no matraveixo es molt desagradabl per totom
MERCI I ADOLESCENTS: DUTXEUVOS REGULARMENT, PK POT SER K ENCARA K NO US U DIGUIN FEU PUDORETA (NO NOMES GENT D'ALTRES PAISOS EH! TOOOOOOOOOOOOOOOTS1)
Anissa Ouali

Hola!
És una situació delicada, i pot resultar difícil. Veig que heu intentant parlar amb el tutor i anar dient-li.
Potser que sigui agressiu perquè sent molta inseguretat amb si mateix, a més a més que desconec si coneixeu la situació familiar d'aquesta persona que pot no ser fàcil. Per això podríeu intentar parlar amb ell com amics o des de l'empatia.
Per exemple, poder preguntar-li com és el seu dia a dia, saber com és sent quan la gent li diu que fa pudor, i si creu que ell pot fer alguna cosa per sentir-se millor i que no li hagin de estar dient. Si teniu certa confiança amb ell, tu o algú altre, parlar amb calma, i explicar-li que no li dieu per ficar-vos amb ell sinó perquè sabeu que segurament és sent malament i que per ell no deu ser tampoc agradable. També heu de saber que l'olor corporal de cadascú és diferents, hi ha persones que tenen una olor corporal forta (i no és que no es dutxi), ja sigui marroquí, japonès, hindú, alemany....
No serà fàcil, i potser no faci ni cas, però si li seguiu dient com a ordre, realment no us esteu comunicant (ell pega i vosaltres "crideu" que es dutxi).
Espero que tot vagi bé! una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali