Amiga massa rapida? 15 anys
hola bona nit,
tinc 15 anys i m'agradaria que responguessiu una pregunta per saber mes que res opinions externes:
Tinc una amiga, de tambe 15 anys, que te un novio de 20 anys i que ja porten 4 mesos sortint(si, la diferencia d'edat es brutal, jo tambe ho crec, i a part el novio no es gaire guapo...). Fa com 2 mesos que la meva amiga i ell van perdre la virginitat, pero fins fa uns dies ella no m'havia explicat el seguent:
-La veritat es que, abans de perdre la virginitat, vam fer moltes altres coses que encara seguim fent. Sexe oral. Jo li xupo.. 69.. i be altres coses que em fa fastic dir
Jo em vaig quedar alucinant, i nose si hauria de fer o dir-li alguna cosa... Es la meva amiga i crec que va massa rapida. QUE M'ACONSELLEU? CREIEU QUE ES PERILLOS? ES POT QUEDAR EMBARASSADA EN QUALSEVOL MOMENT.................................
gracies guapos:)
Elena Crespi

Hola Noia888!
És molt bonic que et preocupis per la teva amiga. Te la deus estimar molt. Hauràs d'anar amb molt de compte perquè depèn de què li diguis es pot enfadar.
Crec que és important que li recomanis que, sobretot, utilitzi preservatius tant per la penetració com pel sexe oral ja que pot contagiar-se d'alguna infecció de transmissió sexual. A part, amb la penetració sense condó pot quedar-se embarassada, evidentment.
De totes maneres, la velocitat que agafi en el sexe és la seva decisió. Ella ha de ser responsable del que faci. El que és important és que tu estiguis al seu costat.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com