Relacions sexuals
Hola, fa 11 mesos que vaig amb el mateix noi el qual m'agrada molt i em posa molt però no aconsegueixo arribar mai a l'orgasme de cap manera. M'agradaria saber si hi ha alguna manera que faciliti arribari, ja sigui una postura concreta o qualsevol cosa, abans de l'acte sempre fem molts preliminars però tot i així no hi ha manera.
Elena Crespi

Hola mmm23! una pregunta: estàs intentant aconseguir l'orgasme per la penetració? doncs normalment les noies, pel simple fet de tenir penetració, no noten orgasmes. La segona pregunta que et faig és: has aconseguit mai algun orgasme? sola o en parella? Si la resposta és que no et convido a que investiguis com funciones. Si la resposta és sí et continuo preguntant: has provat de fer el mateix que fas quan aconsegueixes l'orgasme quan estàs en parella o quan estàs tenint penetració?
La majoria de noies, per aconseguir un orgasme, acaronen el clítoris, per tant, si amb la penetració aconsegueixes acaronar el clítoris (directa o indirectament) potser podràs aconseguir alguna cosa. Però tot és un aprenentatge i es va aprenent amb el temsp... per tant, paciència... Un petonàs! Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat