Masturbació
Ola! Em dic Ivet i tinc 15 anys. Magradaria molt masturbarme pero em van dir q per mesturbarme havia de tocarme el clitoris durant 15 min. hi arribaria al orgasme i no ho aconsegeixo. Em podeu ensenya tecniques de masturbació.
Anissa Ouali

Hola Ivet! fa uns moments ens ha arribat una consulta com la teva! Abans de tot dir-te que el temps no és 15 minuts, així depèn de la persona. I no només és tocar els genitals, és molt important que el cap estigui a gust i s'exciti!
Aquí va:
La masturbació és una eina per autoconèixer el propi cos i genitals. No és obligatori, i només un mateix pot decidir com li agrada més.
Per a masturbar-te el primer que has de fer és buscar una imatge dels genitals femenins per internet, agafar un mirall posar-te davant i mirar els teus genitals descoberts a través del mirall, localitza totes les parts del dibuix d’internet i quan tinguis localitzat el clítoris pots començar a acaronar-lo.
Pots acaronar la zona del clítoris, de dalt a baix, fent rodones, de dreta a esquerre, etc...i, poc a poc aniràs sentint coses. Ja només serà qüestió de conèixer què i de quina manera t'agrada. Veuràs que en cap moment parlem d'introduir res, això és perquè la gran majoria de noies/dones no senten molt plaer amb la introducció, sinó que ho senten a través del clítoris. El clítoris té milions de terminacions nervioses cosa que dins de la vagina n'hi ha moltes menys!
Un altre manera per exemple, és jugant amb el xorro d'aigua a la dutxa!
Espero haver-te ajudat! Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali