AJUDA SIUSPLAU!!
Hola!! Tinc un petit dubte. La regla em va baixar el 18 de Febrer però em ve molt irregular. El dia 1 de Març vaig tenir les primeres relacions sexuals amb el meu novio però sense protecció. Primer ell es va masturbar (es va correr) i despres es va anar a llimpiar amb aigua i un drap i me la va ficar, (va ser com un mete-saca). Vull saber si hi han possibilitats d'embaràs, em fa molt mal la panxa (costelles també), el cap, em marejo, tinc molta son i la gola. Voldria saber si hi ha alguna probabilitat d'embaràs encara que en teoria encara em queda una setmana per a que em baixi la regla. Si em contestessiu i m'ajudessiu em farieu un gran favor!!!! Moltes gràcies i petons.
PD: És el primer cop que escric
Anissa Ouali

Hola Martetta! moltes gràcies per la confiança i escriure'ns!
Ha vingut la regla? disculpa el retard en la resposta.
Encara que es netegi molt bé el semen, encara que només sigui un "mete-saca", sempre que els genitals estiguin en contacte parlem de risc. Per això sempre s'ha d'utilitzar protecció.
A més a més fixa't, ens dius que la teva regla és irregular, això pot fer que t'angoixis més ja que pots tenir la sensació que tens símptomes d'embaràs, angoixar-te posar-te més nerviosa ja que la regla no ve. Però la menstruació, a més de ser irregular, amb tota aquesta angoixa pot trigar més a venir!
Sento dir-te que no podem saber si hi ha un embaràs o no, et podem dir que el risc està present, així que l'ideal sempre és fer una revisió al metge i parlar amb confiança! (així surts de tots els dubtes)
Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali