Masturbació
Hola sóc noia i m'agradaria saber maneres de masturbar-me, ja que totes les meves amigues diuen que ho han fet i que se senten molt be i em ve de gust provar-ho. Em pots dona idees???
Gràcies
Anissa Ouali

Hola xocolata!
La masturbació és una eina per autoconèixer el propi cos i genitals. No és obligatori, i només un mateix pot decidir com li agrada més.
Per a masturbar-te el primer que has de fer és buscar una imatge dels genitals femenins per internet, agafar un mirall posar-te davant i mirar els teus genitals descoberts a través del mirall, localitza totes les parts del dibuix d’internet i quan tinguis localitzat el clítoris pots començar a acaronar-lo.
Pots acaronar la zona del clítoris, de dalt a baix, fent rodones, de dreta a esquerre, etc...i, poc a poc aniràs sentint coses. Ja només serà qüestió de conèixer què i de quina manera t'agrada. Veuràs que en cap moment parlem d'introduir res, això és perquè la gran majoria de noies/dones no senten molt plaer amb la introducció, sinó que ho senten a través del clítoris. El clítoris té milions de terminacions nervioses cosa que dins de la vagina n'hi ha moltes menys!
Un altre manera per exemple, és jugant amb el xorro d'aigua a la dutxa!
esperem haver-te ajudat! Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali