abraçades
mai n'he donat una abraçada a una noia, ni un peto a la galta, ni res. de fet, mai he parlat amb noies ni m'hi he acostat amb elles ni com amigues. vaig a 4ESO. es normal? dic si es normal que mai hagi donat una abraçada a una noia que no fos la meva mare.
Elena Crespi

Hola secret!
No és que sigui normal o no. Aquí el més important és que tu puguis fer allò que vols. Que a 4t d'ESO no hagis abraçat a cap noia, no és res estrany. El que et recomano és que vagis a poc a poc. Que comencis a tenir contacte amb les noies primer sent amic i parlant-hi i llavors ja apareixerà la noia a la que vulguis abraçar i esperem que ella també ho desitgi!
A poc a poc i no et preocupis. Les vergonyes s'han d'anar perdent mica en mica. Et recomano que siguis valent i no tinguis por a parlar amb una noia!
Força!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com