ja no se que fer dlhfkqrgfbldawnxq8ufdnciqwxme
Hola adolescents!!
Tinc un petit problema i es que tinc moltissim flux donçs jo encara no tinc la regla ,i ns si pot significar algu el problema esq hi ha dies que tinc tan flux que taco una mica els pantalons,a part cuan algun dia porto salvaslip per aquest problema queda molt moll ja no se que fer l'altre dia vaig haber de fer gimnastica amb salvaslip pq sino moria amb tan flux.
pd1:mencanta el consultori
pd2:sou els millors
Anissa Ouali

Hola Anonima04!
gràcies per la teva consulta, vosaltres si que sous els millors per la vostra confiança i compartir dubtes que a vegades son molt íntims:)!
El flux vaginal, és natural i molt important, ja que cuida de tota la zona vaginal interna. Aquest flux és molt diferent d'una noia a l'altre, i pot variar, a vegades és molt abundant, es taca més, d'altres menys...
en ocasions aquest és més abundant una dies abans de la menstruació per exemple. i com tu, han d'utilitzar salvaslip.
El flux també alerta, si hi ha algun problema, per exemple, si notes que varia molt en color, quantitat, olor...
Així que pel que dius, no t'has de preocupar, però sempre és important fer revisions amb el metge per veure que tot va bé!
Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali