jo..... tinc una consulteta que potser no t'importa pro a mi siiip
bones!!!!
tinc 11 anys, els vaig fer al juny, i al octubre em va venir la regla. em masturbo desde aquest estiu, i volia saber que si vaig al ginecoleg u sabra veure!! no em poso els dits, nomes em masatjo el clitors. tmb estic bastant molt obsesionaeda amb la relga....... sempre cada dia porto salvaslip encara que no la tingui. vaig tacar dos dies a classe i vaig agafar molt por. me mare esta farta de drme que no pasa res, pro esk no puc, m'estresa pensar que la gent es rigui de mi per tacar. tmb em va venir pr primer cop al cole i amb pantalons blancs, no tinc gaire sort. i el tampax.... em fa mal. que puc fer???? gracies per respondre les meves preguntes. se que n'hi han de mes importants, pro per mi es important
Anissa Ouali

Hola Judith0304!!
Les consultes no només són importants per tu, les teves preguntes ajuden a moltes altres noies que poden estar vivint el mateix.
Anem per parts, fent una revisió al ginecòleg, aquest no esbrinarà si et masturbes o no!
Respecte a la regla, és molt comú la por que sents, a cap noia li agrada aquesta sensació de poder tacar en qualsevol moment. Però per això no cal que portis cada dia un salvaslip per si un cas (ja que tampoc és recomanable portar-ne sempre sense cap motiu).
Ho pots fer d’un altre manera, podries portar sempre un salvaslip o compresa a la bossa, i si en algun moment sents que taques, vas al lavabo. Com ho veus?
Amb el tampax, no tinguis pressa i donat primer temps per acostumar-te a la menstruació i mica en mica.
Espero haver-te pogut ajudar! Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali