Relacio extranya, ajuda!
Tinc 13 anys, el meu novio i jo portem tres setmanes, però no em fet res, només ens em donat dos petons a la galta i ens em donat la mà. Quan parlem pel wats sempre em diu coses buniques i m'encantaria que fos lo mateix a la cara, en canvi, quan quedem estem tan nerviosos que bff.. Però ell m'estima i jo a ell, però nose que fer. Apart, és la meva primera relacio i mai me liat i estic "nerviosa" de que surti malament. Ajuda siusplau!
Elena Crespi

Hola!
No et preocupis, aquestes coses que us passen són normals. Cara a cara tot és més complicat però és el terreny important, per tant, t'aconsello que en pugueu parlar perquè el wats pot ser una ajuda per mantenir-vos connectats però el més important és com és la vostra relació a la "vida real" en carn i ossos.
Mica en mica anireu perdent la vergonya però us recomano que en pugueu parlar per començar a perdre la vergonya des de ja mateix.
Pensa que les primeres vegades sempre hi són i que ningú neix ensenyat. Tothom passa per aquesta situació. No pot sortir malament si us estimeu. Si us estimeu segur que us agradarà, tot i que a nivell tècnic sempre es pot millorar amb el temps i l'experiència.
Una abraçada i ànims!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com