la cosa aklla k es trenca la primara vegada k u fas
Hola!! per comamçar vull ser anónima pliiiisssss
despres k esk em van dir k la primera vegada k tenies sexe se't trencava una cosa i k et sortia sang i k per aixo sempre fa mes mal la primera vegada... jo u vai fer i... no em va fer mal ni em va sortir sang... podría ser k no se'm trenques?? o k ja se m'hagues trancat abans?? pero... si se m'ha trencat abans de fer-ho... cm se'm pot haber trencat??
mersiii
Anissa Ouali

Hola Irina! les cosnultes no són del tot anònimes, ja que perque la puguis llegir, l'haig de validar i això farà que es publiqui.
la teva consulta es refereix a l'himen, et deixo una resposta molt completa sobre això, que t'adjurarà amb tots els dubtes que tens:
L'himen es pot trencar per diferents motius com, evidentment, la primera relació sexual amb penetració. Però també pot ser que l'himen es trenqui al rebre un cop en la zona genital o a l'introduir un tampó. Per tant, s'ha intentat fer creure en moltes cultures que l'himen era allò que simbolitzava la virginitat i realment no es podria assegurar amb certesa que sigui així. També es diu que quan es trenca l'himen surt sang, però si a una noia ja se li ha trencat l'himen abans de tenir relacions sexuals amb penetració, podria ser que durant la primera relació sexual no sagni. Per tant, sagnar o no sagnar tampoc és símbol de virginitat.
Hi ha més coses:
• Que es trenqui l'himen no vol dir que aquest desaparegui. Poden quedar restes d'himen a les parets vaginals.
• Hi ha diferents tipus d'himen: de més rígids, perforats, més flexibles, etc.
I no tots es trenquen de la mateixa manera. Penseu que una noia pot posar-se un tampó i, si té un himen flexible, que no es trenqui. O que hi hagi noies que intentin posar-se un tampó i no puguin perquè tenen l’himen molt rígid.
Pel que tu ens has explicat, pot ser que el teu himen ja estigui trencat. Mitjançant l'exploració vaginal es pot saber si el tens trencat o no. Fins i tot es pot arribar a veure agafant un mirall i a través de l'observació directa. Tenir l'himen trencat o no no és cap problema, per tant no cal preocupar-s'hi!
Espero haver-te pogut ajudar! Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali