Addicció! URGENT
Hola!
Mira, tinc un petit problema, tinc 15 anys i estic liada amb un de un curs més que jo, bueno, més que liada. Hos explico; cada dia, a l'hora del pati quedem per per parlar i al final sempre acabaem tenint sexe (copulant) al lavabo, ho disfruto tant, és espectacular, és un altre món. Hos explico tota la història: Me'l van presentar unes amigues un dia que haviem quedat, desde aquell dia, ell i jo ens vam fixar un de l'altre, i vam començar a parlar molt i molt, fins que un dia vam quedar i ens vam liar, ja estavem officialment sortint. com que alguns caps de setmana no podiem quedar, vam decidir quedar a les hores lliures que teniem a l'escola. Un dia, estavem molt caxondos (no sé amb quina altra parula expressar-ho), va sorgir la xispa, ens vam despullar al lavabo i ho vam fer. desde aquell dia, quasibé sempre ho fem. Esque em poso super caxonda, ademés, té un penis super gustòs super gran... de vegades només ens llamim els genitals, pero és super gustòs. Un dia casi ens pilla un professor, però per sort alfinal no!!! Bueno, aquesta és la meva història, que hos sembla?
IESP

Hola Meritxell!
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la teva consulta!
El que expliques no té res a veure amb una ddicció al sexe, de manera que no t'has d'amoinar pas.
Respecte a la teva pregunta de "què ens sembla", només has de tenir en compte que:
- A l'escola no està permés tenir relacions sexuals: se que pot ser una situació morbosa, però també és cert que si us enxampen no serà gens divertit... Hi ha altre lloc més íntims on es poden tenir relacions sexuals més plaenteres (imagino que als lavabos ha de ser molt incòmode)
- És important fer servir el preservatiu, recordeu!
Espero haver-te ajudat una mica!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat