helena.
helena.
Any: 1998
Comarca: Anoia
Data: 09/03/15 18:27
dfghjk
Com li dic a la meva mare que vull anar a un psicoleg? Necesito parlar amb algu de com em sento, perque ara la meva unica manera de sentir-me bé es tallar-me, no se que fer
InterPersonal
InterPersonal
Data: 19/03/2015 20:20
Hola Helena,

Et felicito per la teva decisió! És important que reconeguem quan alguna situació ens desborda i necessitem un cop de mà, és una gran (i molt valenta) decisió.

La millor manera és a través de la sinceritat. Espera o facilita que tingueu un moment de tranquil·litat amb la teva mare, explica-li com et sents i què creus que necessites. Segurament ella et farà preguntes i es preocuparà, així que intenta contestar-les totes. Sobretot, demana què necessites i quina creus que és la solució. Veuràs que entre totes dues buscareu la millor via per tu.

Una abraçada molt forta bonica!
Laia Sala
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.