Aprimar 5 kilos
Hola, m'agradaria aprimar-me uns 5 kilos per sentir-me millor amb mi mateix, peso 61 i d'alçada 1,67, en quant temps podria estar millor, i què haig de fer?
Sara Bujalance

Hola danics9! Per l'alçada i el pes que tens, no cal que perdis 5 kilos, i encara menys si estàs per sota dels 20 anys, o sigui, si estàs creixent. Les millors pautes per estar en forma i tenir un bon pes és menjar de tot, de forma equilibrada (tal com marca la piràmide de l'alimentació) i fer esport (com a mínim 3 cops a la setmana). Si fas això, el teu pes serà segur el correcte. De totes maneres, si algun cop et proposes perdre pes, és important que ho parlis amb els pares i que aneu al metge, per a que ell et digui si realment n'has de perdre, i en el cas de que sí com ho pots fer de manera saludable, sense que et trobis malament. Un petó!