PELS!
Com li dic a la meva mare que em vull depilar la part d'abaix? Osigui lo que seria la vagina, per on es penetra..No sé com dir-lo, pero ara tinc novio i volem fer, i si no ho fem es per mi, perque no vaig depilada d'allá, i no se que fer perque jo ho vull fer, pero tampoc vull que la meva mare ho sapiga, i si li dic que em vull depilar la parts d'abaix sabrá que es per algo..AJUDA!
Anissa Ouali

Hola Helena!
La depilació no és obligatòria per poder mantenir relacions sexuals amb penetració. Així que si ho fas és perquè t'ho vols. Pots explicar-li a la mare que vols depilar-te aquesta zona, així et pot recomanar o acompanyar a un lloc on ho facin professionals.
Seria ideal que poguessis parlar de les relacions sexuals amb la mare, però si decideixes no fer-ho, no pel fet de depilar-te sospitarà, explica-li que has decidit depilar-te aquesta zona perquè els pels et molesten o incomoden.
Com veus no hi ha una manera exacte de dir-li, la millor és explicar-li el que realment et preocupa, però si no vols, no vol dir que hagis de mentir. Buscar el perquè et depiles per tu, i no només per mantenir relacions amb l'altre persona!
Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali