Ginecoleg
Hola, merci per l'ajuda que doneu a totes les preguntes que fa la gent, són molt útils.
Si tinguessiu un moment tinc dues consultes bastant importants:
1. La meva mare vol anar al ginecoleg per una revisió i m'ha demanat hora a mi també de pas, el cas és que jo ja he tingut relacions sexuals i voldria saber que si em fessin una revisió intensa es veuria que ja ho he fet?
Si es que si li hauria de dir a la meva mare, però com no som parella amb el noi amb qui "estic" doncs tinc por que s'enfadi. A la llarga li dire però és important això.
2. Vaig comprar uns condons de la marca senso de Control i encara no els hem provat però un amic em van dir que com són fins és possible que és trenquin, ara no se si fer-los servir, em podries ajudar?
Moltes gràcies!
Anissa Ouali

Hola Rachel!
Sobre el ginecòleg, et preguntaran si has mantingut relacions sexuals, Depenent de la teva resposta, faran un tipus de revisió o un altre. és important poder parlar amb confiança amb el metge i que faci la revisió adequada (una cop iniciades les relacions sexuals, està recomanat fer-se les revisions pertinents).
L'ideal que poguessis parlar amb la teva mare i confiar amb ella. Si decideixes que no, demana-li de poder entrar tu sola a la visita per poder parlar amb el metge sense haver d'amagar informació.
En quan als preservatius, siguin del tipus que siguin, estan fets d'un material molt resistent, el làtex. Així que no s'han de perquè trencar, sempre que s'utilitzin de manera correcte. et deixo un enllaç per utilitzar-ho sense errors:
Anissa Ouali, @AniOuali