Problemes amb el tampax..
Hola!
Necessito la vostre ajuda, portu tenin la regla ja fa temps i intento posar-me un tampax pero no hi ha manera, estic molt estresada perquè totes les meves amigues ja en saben i jo no puc, me relexat, ho he fet amb calma però no, fins i tot he intentat posarm-hi el dit i no hi ha manera!! el tampax sem queda a mitj camí i no entra i per molt que apreti amb fa molt mal i no entra, no se com fer-ho! Tinc molta por perquè penso que no podre tenir relacions sexuals.. ajudeume siusplau!
Anissa Ouali

Hola Adolescent15!!
Primer de tot calma, que sigui difícil no vol dir que no puguis tenir relacions sexuals. els nostres genitals són zones molt sensibles, i per això s'ha d'anar amb cura.
A vegades, en cara que intentis relaxar-te els músculs de la zona vaginal estan en tensio per por, estrès, nervis... ja que saben que hi ha farà mal.
Per això és important no força, abans del tampó, intenta anar mica en mica amb el dit, intenta fer-ho estirada al llit o la posició que et sigui més còmode. Tot i així, seria ideal que poguessis fer una visita amb la ginecòloga perquè et pugui ajudar a veure com són els teus genitals (i així ella podrà valorar si estan molt en tensió o no).
Així que no t'estressis i poc a poc!
Anissa Ouali, @AniOuali