orgasme
Hola, sóc noia i m'agradaria que m'expliquéssiu com funciona l'orgasme..
He començat a mantenir relacions sexuals amb el meu nòvio, i cada cop que em fa sexe oral o durant la penetració, m'entren unes ganes increïbles de fer pipí. És la sensació d'abans d'arribar a l'orgasme? Tinc por perquè a vegades sento que no m'aguanto, i no sé si és que "em correré", o que haig d'anar al lavabo de veritat. Quina és la sensació abans de l'orgasme? Com se sap que s'hi arriba?
M'agradaria molt que m'aclaríssiu aquests dubtes, estic preocupada. Una abraçada!
Elena Crespi

Hola!
Primer de tot deixa'm demanar-te una cosa: pel que dius, mai has experimentat un orgasme. Has provat de trobar-lo tu sola? NOrmalment durant la penetració no sol aparèixer ja que la zona que mes fàcilment ajuda a assolir un orgasme és el clítoris.
És possible que puguis tenir aquesta sensació d'urgència de pipí quan estàs a punt d'arribar a l'orgasme però això sol passar quan s'estimula el punt G de dins de la vagina o l'estimulació és forta i s'estimula el conducte urinari per dins de la vagina.
Quan una noia arriba a l'orgasme (o "es corre") no necessàriament ha d'expulsar cap líquid. Sol treure lubricació però de manera gradual, no com un noi.
Et recomano que comencis investigant el teu cos per anar descobrint les teves sensacions i llavors compartir-les amb la parella.
És molt important que et coneguis primer tu i així sabràs què és l'orgasme! De vegades, en parella, s'està nerviós i massa pendent en arribar-hi i això ho dificulta.
Gràcies per la confiança!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com