Nyanya196
Nyanya196
Any: 2002
Comarca: Baix Llobregat
Data: 09/03/15 15:33
M'agrada!
Hola,

M'agrada un nen de la classe. Es molt timid i jo tmb nose que fer perque sigui mes facil parlar amb ell. L'estimo molt pero ell nose acostar-me a ell, perque quan tinc la valentia de fer-ho si interposa algun amic. Tmp se com s'ho prendria si li digues que l'estimo.

Ajudeu-me siusplau! Us ho agraeixo de tot cor <3
InterPersonal
InterPersonal
Data: 18/03/2015 19:51
Hola de nou Nyanya196!

Per què no proves d'acostar-te una mica a ell abans de dir-li els teus sentiments? Intenta que tingueu algunes converses i així ell possiblement es trobarà més còmode amb la teva companyia.

Intenta descobrir quines són les seves aficions, què li agradaria estudiar, com són els seus pares... veuràs com a través d'aquestes temes, pots conèixer-lo una mica més i també decidir si et continua agradant o no ;)

Una abraçada!!
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.