Nyanya196
Nyanya196
Any: 2002
Comarca: Baix Llobregat
Data: 09/03/15 15:22
No se que fer!
Hola,

Fa un mes i mig que em vaig adonar que un nen de la classe no em parava de mirar i tal. Llavors, d'això ja fa 3 setmanes que em va dir que m'havia de dir una cosa però que volia que estiguéssim a soles i que no volia que li digues a ningú; llavors sem van confirmar les sospites, li agrado! però a mi ell no m'agrada nose que fer. Teníem molt bon rotllo entre els dos però ara sesta perdent i no ser que fer, ell encara no m'ha dit la cosa que m'havia de dir, i si li dic no i s'ho pren malament? Nose que fer! Siusplau ajudeu-me!

Gràcies <3
InterPersonal
InterPersonal
Data: 18/03/2015 19:48
Hola nyanya196,

Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.

La veritat és que no podem obligar-nos a que ens agradi algú, oi? i tampoc podem estar amb algú per pena, no trobes?

Si ell et diu que li agrades, hauràs de respondre-li tan sincerament com puguis. Sigues honesta i diga-li que et sap greu. Tu no pots controlar la seva reacció i si ell decideix distanciar-se una mica, ho hauràs d'acceptar.

Encara que et sembli que li faràs mal, ell t'agraïrà que siguis sincera.

Una abraçada i molts ànims!
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.