fa mal?
hola, tinc un dupte nomes per curiositat, tinc una mica de por, no l' he fet mai, cuan fas l' amor de vagina per primer cop fa mal? cuan pers la virginitat y sangas una mica com si et vingues la regla, fa mal? voldria saver-ho gracies
Anissa Ouali

Hola Ann!
En les relacions sexuals amb penetració, sobretot en la primera, es diu que farà mal o sortirà sang. Anem a veure que vol dir això:
Sobre el dolor, els nervis i preocupació poden fer que la noia estigui més en tensió, i per tant la musculatura de la zona vaginal estarà molt tensa i pot aparèixer el dolor. Per això és important sentir-se preparat/da, a gust, tranquil•la, la confiança... (i sobre tot amb la persona que tu decideixes clar!) quan es decideix mantenir relacions amb penetració, és important que anar mica en mica, i si la noia sent algun tipus de dolor que ho comuniqui per anar parant.
En relació a la sang (no està relacionada amb la virginitat, sinó amb l’himen) En la primera vegada pot haver-hi pèrdua de sang però no sempre és així (la quantitat depèn de la noia, però no és igual a una regla). Depèn de la persona i de si el seu himen està intacte o no. L'himen és una membrana que fa de capa protectora i que es troba dins de la vagina, just passada l'entrada de la vagina, en el seu interior. La funció de l'himen és cobrir i protegir la vagina. L'himen es pot trencar per diferents motius com, evidentment, la primera relació sexual amb penetració.
Espero haver resolt els teus dubtes! Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali