massa gran...
Hola
Ja fa tres mesos que estic amb la meva noia i estem pensant en fer relacions sexuals. De moment, només hem fet sexe oral perquè diu que li fa por que li faci mal perquè diu que la tinc massa gran (19cm). Què puc fer?
Anissa Ouali

Hola Elguillermico!
En relacions sexuals és molt important sentir-se preparat/da. Dius que només hi ha hagut sexe oral, i les carícies? Petons? Masturbació? Coneixeu el cos l’un de l’altre? La comoditat, confiança… podeu jugar a moltes relacions sexuals que ajuden a estar tranquils i disfrutar molt més d’aquestes i altres relacions.
Sobre el dolor, els nervis i preocupació poden fer que ella estigui més en tensió, i per tant (més que per la mida del penis), la musculatura de la zona vaginal estarà molt tensa i pot aparèixer el dolor. Si decidiu mantenir relacions amb penetració, és important que aneu mica en mica, i si ella sent algun tipus de dolor que ho comuniqui per anar parant.
Gràcies per la teva consulta! Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali