Bisexual..
Hola! Abans de tot donar-os les gràcies per adelantat... El cas es que gràcies a una amiga que em va fer pensar molt, vaig arribar a la conclusió que soc bi i no puc evitar sentir-me malament perquè tinc por que si li dic a la meva mare o els meus germans pensin que vull cridar l'atenció o algo ja que tinc tres cosines bisexuals (no se si és gaire normal). I bueno que no sé si dir-ho o m'ho guardo per a mi... Què puc fer?
Perdó pel text jejeje
Anissa Ouali

Hola Larara00!
L'orientació sexuals és defineix per de qui t'enamores, i no només per l'atracció. Amb l'ajuda del temps poden anar veien mica en mica quina és la nostre orientació sexual.
Perquè t'explico tot això? per dir-te que no t'atabalis. Que hi hagi tres cosines bisexual no ha de ser res raro. Donat una mica de temps per anar coneixent-te, però això no vol dir guardar-ho per tu, has parlat mai amb les cosines d'aquest tema?, t'agradaria parlar-ho amb els pares?
Si tens confiança amb els pares, planteja’ls hi el tema, explica que el que no vols és cridar l'atenció, i com et sents.
Però com t'he dit sense atabalar-se! si necessites temps, agafa temps, si vols parlar amb algú tu decideixes!
Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali