Peke
Peke
Any: 2001
Comarca: Vallès Oriental
Data: 08/03/15 16:34
Amics
Hola adolecents. Faig aquesta consulta perquè a l'insti hi ha els guays i els frikis, i jo tinc els veritables amics al grup dels frikis però vull annar amb els guays per sortir de festa. Tot i que els guays m'accepten al grup, no són amics de veritat, i no em sento a gust. Ajuda adolecents!!!

Gràcies
InterPersonal
InterPersonal
Data: 19/03/2015 11:00
Hola Peke!

Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!

Està bé que tinguis amics diferents i que no et tanquis en un sol grup! Sovint hi ha persones que són més de sortir de festa, altres que els hi agrada més practicar esport, altres que prefereixen anar al cine o llegir, etc. Però tot pot ser compatible!

Nosaltres et recomanem que facis allò que et vingui de gust. Si vols sortir de festa amb els "guays", endavant! Però si no et sents a gust, potser no té massa sentit, no? Cuida als amics de veritat, que aquests són els de llarga durada i els que estaran al teu costat en els moments bons i en els no tan bons. ;)

Una abraçada!


Mariona Busto
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.