Tema serio
Mai he practicat cap relació sexual i tinc una bona higiene, fa cosa d'un any em va sortir una cosa estranya "allà abaix" com han dit per aquí abans, i no sé per què és. Em fa por i vergonya dir-ho, sé que em direu que vagi al metge, però no m'hi atreveixo. El que vull saber és què és el pitjor que em pot haver passat i per què. He pensat en anar a un lloc d'aquests per adolescents on hi ha atenció ginecològica i no avisen als pares, ja que ara he començat a sortir amb un noi i m'agradaria poder fer-ho amb ell, en tinc moltes ganes. Si decidís fer això, què em faria la ginecòloga? Què faig? Hi vaig? Contesteu-me alguna cosa que em pugui tranquil·litzar, siusplau, és una cosa que cada dia em té més agobiada i no sé quan de temps més podré aguantar així.
Moltíssimes gràciees!!
IESP

Hola!
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la teva consulta!
Amb la informació que dones no puc dir-te què és el que tens als genitals, em sap greu! Com tu dius, és millor anar al metge i consultar-ho, ja que l'ideal és que puguin fer una breu exploració i així et quedaràs tranquil.la :)
Busca el centre de salut del teu poble i demana cita amb el metge. Entenc que no vulguis explicar-ho als pares perquè és un tema íntim, però també és bo poder comptar amb ells perquè ens poden ajudar molt en moments així. A més, es tracta del teu cos i la teva salut, així que no t'has d'avergonyir en absolut :)
Espero haver estat d'ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat